Vis enkelt innlegg
Gammel 04-04-13, 19:04   #21
Ziltoidia
Seniormedlem
 
Ziltoidia sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2010
Hvor: London
Alder: 34
Innlegg: 1.080
Ziltoidia har veldig mye å være stolt avZiltoidia har veldig mye å være stolt avZiltoidia har veldig mye å være stolt avZiltoidia har veldig mye å være stolt avZiltoidia har veldig mye å være stolt avZiltoidia har veldig mye å være stolt avZiltoidia har veldig mye å være stolt avZiltoidia har veldig mye å være stolt av

Sv: Brød ... Igjen ...

Jeg har prøvd å lage en aldri så liten ansamling brøderstatninger på bloggen min. Merk at det er andre som har funnet opp disse oppskriftene, og det er linket til originalen i bunnen av hvert innlegg. Originaloppskriftene er ofte mer detaljerte, så kan anbefale de. Når det er sagt så lager jeg ikke noen av disse særlig ofte. Har vent meg av brødvaner, men harfull forståelse for at det tar sin tid.
http://goodshiplollypoop.blogspot.co...l-recipes.html

Disse to var gjengangere da jeg begynte på lavkarbo.
Oopsie-rolls
Lena BeatriceTekaker

Ellers hender det at jeg fortsatt lager
Kristine webers Loffeboller når jeg spiser "fin" frokost (til jul og påske f eks)
Nannahs knekkebrød som det er praktisk å ha stående.

To favoritter:
Nannahs frokostbrød - masse ost og nøtter og fløte og nammenam.
Lena Beatrices luftige brød. Beskyld meg gjerne for å ha gjemt det beste til sist her. Dette er godt, enkelt, raskt og billig.

__________________

Min kokebok // Ravelry // Min journal // Strikkeblogg
Ziltoidia er avlogget   Min kostholdsfilosofi: 2010-12 ketogent, siden mer liberal med frukt, belgfrukter og mer grønnsaker Svar med sitat