Vis enkelt innlegg
Gammel 13-06-18, 22:54   #6
Yrla
Seniormedlem
 
Yrla sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2011
Innlegg: 4.612
Yrla har veldig mye å være stolt avYrla har veldig mye å være stolt avYrla har veldig mye å være stolt avYrla har veldig mye å være stolt avYrla har veldig mye å være stolt avYrla har veldig mye å være stolt avYrla har veldig mye å være stolt avYrla har veldig mye å være stolt av

Sv: Hard innsats til liten/ingen nytte. Trenger hjelp!

Jeg tror grunnen til at musklene ser mindre ut skyldes at det er vann som er borte fra dem nå. Jeg ville spise mer grønt var jeg deg. En halv pose, hvorfor det? Spis hele.. Masse grønt til hvert måltid. Alltid grønnsaker. Du flyr kanskje på do pga knekkebrødene med masse frø i. Viktig med mineraler for å føle deg bedre. Du trenger mer salt og nok magnesium og kalium. Tubeost, bacongull, slik fabrikklagd mat har mindre næring. Bedre å lage mat selv. Siden du skal mindre ned i vekt tar det lengre tid. Mulig du må redusere kalorier for at det skal skje. Om du synes det er verdt det er opp til deg. Prøv å få i deg forskjellige grønnsaker, kjøtt og fisk. Om du skriver inn det du spiser på diett.no etc vil du se om du får i deg nok kalium og andre ting. Bruk evnt seltin i tillegg. Å drikke mye kan også skylle ut mineraler, så det er viktig at du faktisk får i deg nok salter så du ikke føler deg slapp eller får andre symptomer på mangler.

__________________
Do what you like!
Yrla er avlogget   Min kostholdsfilosofi: lavkarbo Svar med sitat