Vis enkelt innlegg
Gammel 31-08-08, 18:50   #1
Qudahl
Nytt Medlem
 
Medlem siden: Feb 2008
Hvor: Buskerud
Alder: 37
Innlegg: 3
Qudahl er på en erverdig vei

Spiser jeg sånn passe?

Hei!

Jeg er ei jente på 21 år, som pr dags dato veier 155kg. Jeg har gått på lavkarbokur før, og gikk ned 10 kg, men ble fort lei fordi jeg ikke fikk variert kosten noe særlig.

Jeg følger nå ketolysekuren, og lurer på om noen kan "godkjenne" det jeg spiser iløpet av en dag. jeg syns nemmelig jeg ikke "fyker" ned i vekt, som mange beskriver de gjør i starten av denne kuren. jeg føler meg bra, og vet at jeg ikke skal fokusere på vekta, men det er ikke akkurat enkelt...
Jeg har gått ned 3.5 kg på 2 uker.

Jeg spiser

frokost:
2 inner balance knekkebrød (3.5 karb pr skive) eller 2 kliknekk(3 karb pr), med smør og fet ost. (hvis jeg planlegger en litt større middag, så blir det en boks cottage cheese med funsaft, eller egg og bacon)

lunsj:
litt salat (hodesalat og agurk) med skinke, feta og 2 egg. (ca 3 karb)

middag:
fisk eller kjøtt, med ca 100g blomkål og broccoligrateng+fløte og smør (ca 4-5 karb) eller med salat til (2-3 karb)

kvelds:
Ost, bacon eller litt saltkjøtt med rømme.

Så jeg ligger og vipper mellom 15-17 karbohydrater iløpet av en dag, noen dager mindre. jeg går to-tre turer med hunden min om dagen, så det blir ihvertfall 1 times tur, pluss noe ekstra trening en gang i blandt.. ketostixen er en fantastisk farge lilla, og jeg går med konstant møkkasmak i munnen, hehe, så ketosen er i gang

vel, hvis noen har noen innvendinger,tips eller andre tanker, så si ifra!!

tusen takk på forhånd

Helene

Qudahl er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat