Vis enkelt innlegg
Gammel 06-05-04, 04:45   #9
Kristian
Seniormedlem
 
Kristian sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2004
Hvor: M & R
Alder: 56
Innlegg: 1.443
Kristian har veldig mye å være stolt avKristian har veldig mye å være stolt avKristian har veldig mye å være stolt avKristian har veldig mye å være stolt avKristian har veldig mye å være stolt avKristian har veldig mye å være stolt avKristian har veldig mye å være stolt avKristian har veldig mye å være stolt avKristian har veldig mye å være stolt avKristian har veldig mye å være stolt av

Jeg syns det er viktig å ha noen i nærheten som syns en er flink, vektnedgang eller ikke, noen som syns en er flink til å holde dietten. Noen som syns en er flink når en står imot presset fra kakefatet. Ja jeg mener at det er en fordel å bo sammen med andre som setter pris på at en passer vekta og kostholdet. En kjempefordel om andre i familien følger samme dietten, selvfølgelig, så føler en seg ikke så sær.
Det kan også være en fordel å bo alene for da er det ingen som fyller huset med fristelser. Men da er det ingen som oppdager at du skeier ut, ingen som ser at du tømmer isboksen eller brusflasken, ikke før magen begynner å ese ut igjen....
Jeg misunner de som har en bofelle som har en sunn livsstil.

Kristian er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Atkins og jeg dietten Svar med sitat