Vis enkelt innlegg
Gammel 17-08-09, 16:10   #23
Photobscura
Supermoderator
 
Photobscura sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2005
Hvor: ::Oslo Rock City::
Alder: 44
Innlegg: 26.188
Photobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastisk

Sv: Hvordan merker dere ketose?

Opprinnelig lagt inn av Stanley Ogden, her.

Ble veldig glad da jeg så siste link fra fotobscura om å surfe mellom 20 og 60 g om dagen. Jeg klarer ikke den evinnelige veiingen av mat, så jeg forsøker å holde ballen lavt over bakken hele tiden, hvilket tilsier omtrent 20-30 karbisser om dagen.

Er det farlig å ikke øke dosen karbisser med 5gram i uken slik Atkins angir?

Nei, det er ikke farlig. Mange som lever fint på lite karber over tid. Grunnen til at den vedvarendestigen til Atkins eksisterer er fordi man skal finne sitt nivå, ved å innføre nye matvarer i en viss rekkefølge. Det er en fin måte å bli kjent med kroppen og dens toleransegrense, men det er ikke noe man må.
Jeg veide alt i månedsvis, men ble etterhvert ganske godt kjent med kroppen min, og veier ikke maten min mer, men spiser på gefuhlen, og vet sånn ca hva jeg må ha for å føle meg bra. Grønnsaker hver dag, mest mulig ren mat, og bra med fett.

__________________
“What matters most is how well you walk through the fire”
-Charles Bukowski

Siste rest, nytt forsøk:



Minus 31,3 kilo på lavkarbo!
Photobscura er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥The good life♥ Svar med sitat