Vis enkelt innlegg
Gammel 18-03-08, 17:49   #1
nalana
Seniormedlem
 
nalana sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2004
Hvor: Arendal
Innlegg: 1.919
nalana har veldig mye å være stolt avnalana har veldig mye å være stolt avnalana har veldig mye å være stolt avnalana har veldig mye å være stolt avnalana har veldig mye å være stolt avnalana har veldig mye å være stolt avnalana har veldig mye å være stolt avnalana har veldig mye å være stolt avnalana har veldig mye å være stolt avnalana har veldig mye å være stolt av

Skal vi dekke et tapazbord sammen?

Sånn rent virtuelt for inspirasjonens skjyld. Jeg skal lage tapaz til 2 familier i påsken. Den skal være litt barnevennlig uten for mange veldig spesielle smaker og ingredienser. Lurer også på om noen har en god oppskrift på Aioli?

Det jeg foreløpig vet jeg skal dekke med er:

Friske asparges innrullet i bacon og stekt i smør.

Store kyllingfiletbiter i den sausen som hører med i Meretes simsalabim.

Chillipølsestubber.

Forskjellige kryddersmør.

Godt nystekt brød.

Gjerne aioli hvis noen har god oppskrift.

Cherrytomater og sukkererter.

Forskjellige oster. Tenker meg jalapeno, pakrika og Cheddarost. Kom gjerne med flere forslag. Og så Kybos chillifeta

Saltbakte poteter. Noen som har oppskrift?

Potetsalat.

Kjøttboller. Tror jeg skal kjøpe ferdige og helle olje fra Kybosglasset over.

Scampi! Noen som vet hvordan man kan lage den gode sterke oljen disse pleier å ligge i på Tapasrestaurantene?

Kan det bli godt med rødløk og purre marinert i olje med limesaft i tro?

Her stopper fantasien og dere andre overtar med gode forslag håper jeg. Mangler vel helst litt kreative grønnsaker her kanskje?

__________________
:sa Nalana
Replace one worry with another, thats the secret of life

Når jeg når mitt mål, så er det ikke noe mirakel, men oppnådd med målrettet spising og mosjon. Altså min egen fortjeneste
nalana er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ca Optimal ernæring. 36 - 72 karber om dagen. Svar med sitat