Vis enkelt innlegg
Gammel 18-01-08, 10:59   #3
Summer
Klar for nytt år!
 
Summer sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2004
Hvor: Mer sentralt
Innlegg: 12.767
Summer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastisk

Sv: Pavlova

Det er ikke lett å få til marengs med søtstoff. Jeg har laget med splenda, og det ble veldig porøst og sprøtt. Det var i grunnen litt godt, men det så jo ikke så pent ut, og de måtte skrapes av platen.

Jeg mener å ha sett at noen har brukt natreen, men jeg husker ikke resultatet. Jeg tror også at Lindberg har en oppskrift på det med fruktose (noe jeg tror vil fungere best, men da blir det jo mye mer karber også).

Et godt tips dersom du vil prøve deg frem selv, er i allefall å stivpiske eggehvitene skikkelig, og så tilslutt tilsette søtstoffet. (Det gjelder for eggedosis også.) Ja, også må du dele oppskriften og hvordan det gikk med oss.

__________________
Fremgang er umulig om du gjør ting slik du alltid har gjort ...

Summer er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavglykemisk lavkarbodiett fordi det gjør godt Svar med sitat