Vis enkelt innlegg
Gammel 06-02-10, 17:23   #1253
Carisma
Seniormedlem
 
Carisma sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2004
Hvor: Harestua
Alder: 47
Innlegg: 16.055
Carisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av Photobscura, her.

Sølvskjea jeg fikk i dåpen brukte jeg til å grave i sanden med, og den er for lengst borte, sølvarmbåndet jeg fikk med navnet mitt inngravert i klarte jeg å slite av på en gren, og gravde ned i en maurtue ... . Men det er meg da. Så jeg for min del synes ikke sånne gaver er så nødvendige. Jeg aner ikke hva jeg skulle gjort med en sølvskje i dag heller.

Så lenge man er såpass liten at man graver i sanda er det vel foreldrene som bør passe litt på hva man bruker til det...
Min har noen hakk og riper den også, for den ble brukt til å spise med blandt annet. I dag ligger den i skuffen hos opphavet sammen med de andre sølvtingene mine. Har ikke så mye bruk for det, men det har jo en sentimental verdi. Jeg bruker ikke gamle bilder til så mye heller, men det har stor verdi å vite at jeg har de.

__________________
Persistance pays!
Carisma er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF