Vis enkelt innlegg
Gammel 08-02-10, 10:31   #1269
Kitt
Seniormedlem
 
Kitt sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Asker
Alder: 56
Innlegg: 18.153
Kitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av Nuttanaldi, her.

Jeg lurer og jeg lurer... på to ting, faktisk:

1: Hvordan starter man en ny tråd??!! Idiotisk spørsmål, selvfølgelig, men jeg har faktisk leita rundt på forumet og søkt via søkemotoren...

2: Hvordan oppdaterer man tickeren?
Jeg gikk til nettsiden www.tickerFactory.com, prøvde å logge meg inn. Jeg har 4 varianter av brukernavn/passord jeg alltid bruker, men ingen av variantene funka.
Må jeg rett og slett lage ny, eller kan jeg "lure" den på noen måte?

Ny tråd: klikk på Forum øverst på den sorte linjen. Finn den delen av forum du vil legge inn en tråd, klikk på den. På siden du da får opp, står det Start ny tråd!
Klikk på den, og ny tråd er født!

Kluet med å endre tickeren, er at du ikke ser det før neste gang du ser et innlegg du selv har skrevet. Det synes altså ikke med en gang!
Det skal bare være å klikke på tickeren, klikke Edit/update, kode, endre og klikke Next, så skjer det automatisk neste gang du ser et av innleggene dine!

Lykke til!

__________________
Kitt er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Syns "Less carbs" høres fornuftig ut! ;)