Vis enkelt innlegg
Gammel 29-07-13, 13:59   #2618
grotingeling
Seniormedlem
 
grotingeling sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2009
Hvor: Askøy
Alder: 51
Innlegg: 5.300
grotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt av

Sv: Den store felles ED-tråden

Er på min tredje runde med ED, og jeg må si produktene har kommet seg siden første gang
Tok av 30 kg første runde, men måtte avbryte pga preserende tannbehandling som førte til 15 kg opp (måtte holde meg til most og flytende mat i nesten 2 år )
Deretter tok jeg av de 15 kg i runde 2, og holdt vekten stabil i litt over 2 år.
Fikk en skikkelig knekk helsemessig sett i vinter, så der gikk alt av gode forsetter og ikke minst matvaner åt skogen med påfølgende 9 kg opp (på 3 mnd - det er hva brød gjør med meg ).
Startet opp ED-runde 3 nå i juni, og så langt er jeg ned 8 kg.
Har valgt å ta vektnedgangen veeeeeldig rolig, for jeg er under det som regnes som helsefarlig.
Men målet er fortsatt å tippe under 70 kg, men det kommer!

Tips til overgang fra ED til "vanlig" mat som du skal leve på etter ED:

1 - Bruk fase 2 og 3 til uttesting av oppskrifter (fra forumet, bøker, nettet osv)
2 - Finn det kosthold som passer deg
3 - Fokuser på alt det gode du kan spise
4 - Bruk informasjonen fra ED-brosjyrene også etter avsluttet ED
5 - Det er lov å feile!!!! En hver dag er en ny start!

__________________
"The past is history, the future is a mystery, but today is a gift — that’s why they call it ‘the present’"


grotingeling er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Intermittent Fasting/LCHF Svar med sitat