Vis enkelt innlegg
Gammel 14-11-10, 10:45   #6
mam
Seniormedlem
 
mam sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2004
Innlegg: 794
mam begynner å bli godt kjentmam begynner å bli godt kjentmam begynner å bli godt kjentmam begynner å bli godt kjentmam begynner å bli godt kjentmam begynner å bli godt kjent

Sv: Kjernesunn familie?

Takk for svar

Sitat:

Det er nok en lang vei å gå, men jeg satser på å bruke litt tid for å få det lettere. Snikinnføre pizzabunn, komme med tillegg til matpakken så brødskivene kanskje ikke blir de viktigste osv. Noe kosthold med null karbohydrater vil jeg aldri få gjennomført, men om jeg greier å få redusert inntaket av karbohydrater i familien til det halve har jeg jo oppnådd noe. Så får heller jeg selv satse på den litt mer "ekstreme" varianten selv

Det er så godt at det er flere av oss, Trolltika.

Jeg driver å prøver å finne et brød som inneholder sunnere ting, men det har ikke virker så bra hittil, hehe.
Jeg tenkte å lure inn knekkebrød fra Helios istedenfor det vanlige, og så fant jeg små tuber med Stabburkaviar på Ica. Små lapper eller pletter stekt etter de forskjellige oppskriftene her går bra. Selv han som ikke liker egg spiser det... hehe. Jeg ser ikke at man trenger å ta bort karbohydratene, men å få en bedre balanse, slik det er nå spiser han sikkert 80% karbohydrater.

mam er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Egenkomponert Svar med sitat