Vis enkelt innlegg
Gammel 07-08-07, 20:00   #18
nalana
Seniormedlem
 
nalana sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2004
Hvor: Arendal
Innlegg: 1.919
nalana har veldig mye å være stolt avnalana har veldig mye å være stolt avnalana har veldig mye å være stolt avnalana har veldig mye å være stolt avnalana har veldig mye å være stolt avnalana har veldig mye å være stolt avnalana har veldig mye å være stolt avnalana har veldig mye å være stolt avnalana har veldig mye å være stolt avnalana har veldig mye å være stolt av

Sv: Overdriver jeg tro?

Opprinnelig lagt inn av Nille, her.

Mulig jeg bare kommenterer det åpenbare nå, så ikke skyt meg om jeg tar feil eller tråkker over streken !

Bare lurte på om du husker:

Stort fettinntak + mye karber = fettlagring
Stort fettinntak + lite karber = fettforbrenning

Å drikke kaffe med alt det fettet i er jo ikke lurt om kostholdet er litt på tur, - for å si det sånn...

men mulig jeg feiloppfatter eller misforstår ....

Neida, jeg har ikke glemt hovedreglene, og det er mulig du misoppfatter litt. Jeg er egentlig ikke kaffedrikker, og drikker som regel bare denne ene kaffekoppen for å få i meg fett-tilskuddene. Den er til og med koffeinfri, og når jeg er på "bærtur" så inntar jeg selvfølgelig heller ikke noe ekstra fett. Og ingen kaffe

Det er vel OK vel!?

Og jeg kommer aldri til å skyte deg Nille. Bedre at noen kommenterer en gang for mye enn at ingen bryr seg.

__________________
:sa Nalana
Replace one worry with another, thats the secret of life

Når jeg når mitt mål, så er det ikke noe mirakel, men oppnådd med målrettet spising og mosjon. Altså min egen fortjeneste
nalana er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ca Optimal ernæring. 36 - 72 karber om dagen. Svar med sitat