Vis enkelt innlegg
Gammel 08-01-14, 15:23   #77
såpestykket
Nytt Medlem
 
Medlem siden: Jan 2014
Innlegg: 7
såpestykket er på en erverdig vei

Sv: Januar-starterne

Litt langt uti januar, men slenger meg med her!

Har stått helt stille på +/- 94kg i nesten en mnd nå, så strammer opp opplegget og begynner å veie/måle igjen så jeg er sikker på at jeg ikke spiser for mye eller lite av noe.

Jeg veide ca 145kg da jeg begynte på lavkarbo uten melk og gluten i juli. Gikk ned 10kg i mnd de første fire månedene, men så bare 10kg til tidlig i desember. Sluttet å måle og beregne ting, så nå strammer jeg opp kostholdet for å komme meg over dette platået. Er på 40-60g karbo om dagen så jeg er sikker på å holde meg i ketose. Har bare spist meg ut av ketose to ganger på et halvt år, begge gangene på litt for mye poteter (Og det gikk jo fort inn i normalen igjen)

Skal ned til 85kg tenker jeg siden jeg er 189cm høy, men fettprosenten er jo viktigere enn vekta i bunn og grunn. Fettprosenten nå er ca 17 totalt (ned fra 34), men 20 rundt magen(ned fra 40), så er nok å ta av Tanita impedansemålinger er jo ikke SÅ grusomt nøyaktige, uansett, da - men trenden er jo fin!

Ønsker meg selv lukke te!

såpestykket er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketogen - maks 50g/døgn Svar med sitat