Vis enkelt innlegg
Gammel 17-08-20, 11:04   #18
index
Seniormedlem
 
index sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2011
Innlegg: 2.187
index er en virkelig god ressursindex er en virkelig god ressursindex er en virkelig god ressursindex er en virkelig god ressursindex er en virkelig god ressursindex er en virkelig god ressursindex er en virkelig god ressursindex er en virkelig god ressursindex er en virkelig god ressursindex er en virkelig god ressursindex er en virkelig god ressurs

Sv: Blir så irritert!!

Opprinnelig lagt inn av Newstart, her.

Men igjen... det er jo dette som er mitt problem: Å spise det jeg finner der og da istedenfor å lage til skikkelig mat.

Da er det viktig å lage ting som du kan "finne" der og da når sulten melder seg.

Et par kokte egg i kjøleskapet, stekte koteletter etc. Sunn mat må alltid være tilgjengelig.

Jeg opplever at lavkarbosnop ofte gir økt søtsug, og derfor bidrar til å øke uroen i kroppen. Min løsning har vært å spise "rett" mat når suget kommer. Så går det over etter hvert.

Noen opplever å telle kalorier som nyttig, jeg ser mer på sammensetting av kosthold og mengder. To sider av samme sak kanskje, men jeg ønsker ikke å sulte meg. Om du spiser rett over tid vil du merke det på kroppen og vekta over tid også. Selv om det ikke ser slik ut der og da.

index er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Fritt etter S.Hexeberg Svar med sitat