Vis enkelt innlegg
Gammel 28-03-11, 20:57   #13
Bestemamma
Seniormedlem
 
Medlem siden: Jul 2010
Hvor: Sunnmøre
Alder: 62
Innlegg: 1.090
Bestemamma er virkelig snillBestemamma er virkelig snillBestemamma er virkelig snillBestemamma er virkelig snillBestemamma er virkelig snill

Sv: Ned i vekt med masse kalorier

Opprinnelig lagt inn av Nerthus, her.

Rundt 3000 kalorier i dag - er så mett at jeg holder på å sprekke! Regner kanskje med litt oppgang de første dagene pga fylt fordøyelsessystem - hehe - men har allerede vært er par ganger på do gitt

Mest spent på om jeg klarer å få i meg så mye hver dag... så prøver å planlegge hver dag på forhånd på www.diett.no.

Dagens ble 2800 kal, mulig jeg må ta en kakao med fløte senere for å komme opp på 3000 hehe. Fordelingen ble 8% karbo - 19% protein - 74% fett. Ganske fornøyd med den faktisk
Jeg spiser VELDIG variert da, med lavkarbobrød med makrell i tomat og majo til frokost, salat med skinke og ost og majodressing til lunsj, en atkinsbar, en kakao med fløte, til middag ble det svinebog med litt ertestuing (for å få opp litt karbo), blomkål og litt kjøttkakebrunsaus m en fløteskvett

Ååååh gosh så mett jeg er!!!

Jeg gjør det så enkelt som mulig med ferdigkjøpte kjøtt/medisterkaker som jeg lar ligge i kjøttkake-posesaus og trekke før jeg plukker dem opp og lar sausen dryppe litt av. Varmer de sjelden, liker dem kalde, jeg
Spiser fire av gangen i løpet av dagen og de to siste tar jeg som kvelds om jeg har lyst på de..........
Mandler og nøtter om morgenen og fløten en stund etter... Deilig

Grunnen til at jeg gjør det enkelt er at jeg har bedre oversikt over matinntaket på denne måten...kontroll med alt om ting skal dokumenteres....

PS. Kutta ut Atkinsbarene og da kom vektnedgangen...mulig det er tilfeldig, men men .......................

__________________


Bestemamma er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Endret fra egenkomponert til LCHF med vekt på ketogent....Nå litt mer karber, men fortsatt i ketose. Svar med sitat