Vis enkelt innlegg
Gammel 04-04-11, 18:27   #8
Lillemy71
Seniormedlem
 
Lillemy71 sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2010
Innlegg: 2.372
Lillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastisk

Sv: Negative drittkjerringer.....

Opprinnelig lagt inn av blåbær, her.

Slikt skaper jo et godt arbeidsmiljø ... Synd at tiltak som er ment positivt for de ansatte skal få så negative ringvirkninger. Jeg må si jeg blir stadig overrasket over hvor barnslige voksne mennesker kan være. Håper du har noen hyggelige kollegaer også!

Jeg har nesten bare hyggelige kollegaer i et åpent, hyggelig, uformelt miljø og en fantastisk sjef. Dessverre er det sånne negative ting som fester seg og spesielt når man er dautrøtt og bare har sovet 3 timer. Jeg blir skikkelig hårsår da, men hadde nok reagert på dette selv om jeg ikke var trøtt. Det er jo mobbing?! Men kjerringa klager jo på alt og alle uansett, så jeg får vel bare heve meg over det

__________________
Easy isn't always simple
Keep an open mind, but not so open that your brain falls out


Lillemy71 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketose Svar med sitat