Vis enkelt innlegg
Gammel 22-06-12, 23:00   #1
MonicaG
Nytt Medlem
 
Medlem siden: Apr 2012
Innlegg: 9
MonicaG er på en erverdig vei

Har stagnert litt...

Jeg begynte 10 april og har hittill gått ned åtte kg. Jeg har gått ned to størrelser, og merker veldig på kroppen at den har forandret seg - blitt mindre i omkrets. Jeg rører ikke brød, ris, pasta, sukker eller annet kjent karbomat. Men, jeg har i de siste ukene blitt helt avhengig av jordbær hver dag, med tyrkisk yoghurt. Jeg lurer på om dette kan være min partystopper? Jeg har på Natreen - littegrann, men bør jeg bruke Sukrin? Er fløte bedre enn yoghurt? Jeg har noen helger unnet meg et glass eller to med vin, noe jeg merker stopper vektnedgangen, men hvor lenge holder det igjen? Hele uken - etter tre glass en helg? Jeg har også unnet meg en 10 gr. sjokoladebit 70% en gang i uken cirka...

En vanlig dag spiser: Lunsj: en salat eller to lunsjkaker, middag: kjøtt og grønnsak (blomkålstuing eller salat med rømmedressing), kvelds:jordbær med yoghurt. Noen kvelder spiser jeg to skiver fra riktigernæring - 2,3 gr. pr skive, med kjøtt eller ostepålegg. Drikker ikke melk, kun vann, grønn te, kaffe og noe cola zero.

HVa er greia? Hvorfor går jeg ikke raskere ned?

MonicaG er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Egenkomponert - to start off... Svar med sitat