Vis enkelt innlegg
Gammel 13-03-06, 22:22   #4
Caxa
Medlem
 
Caxa sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2006
Hvor: Hadeland
Alder: 58
Innlegg: 392
Caxa begynner å bli godt kjentCaxa begynner å bli godt kjentCaxa begynner å bli godt kjentCaxa begynner å bli godt kjentCaxa begynner å bli godt kjentCaxa begynner å bli godt kjent

Sv: Tysk MCT olje, kommer snart også som majones :-)

Opprinnelig lagt inn av Eva

Det der MCT-olje, hva er det egentlig. Bare sett inn en link. Det er sikkert skrevet en god forklaring herinne. Er det noe man skal drikke? Jeg klarer bare ikke å drikke sånt uten å blive helt total kvalm. Kan man få oljen i kapselform??

Nei det kan man dessverre ikke

Jeg drikker den heller ikke, det ligner for mye på tran i konsistensen....

Derimot bruker jeg den i ALT, spiser jeg egg og bacon bruker jeg 1 ts på, lager jeg en salat bruker jeg den sammen med rømme som dressing, blander den i alle former for sauser etter at sausene er ferdige, den tåler bare 150 grader.... Kan ikke stekes i......

Spiser jeg avokado har jeg den sammen med majonesen og rekene, spiser jeg tunfisk har jeg den sammen med den... Slår alltid litt sånn olje på alt jeg spiser... Jeg spiser ofte brødet til Nabo'n til Torkil, med makrellfilet og majones... Da har jeg det ut av boksen, smadrer fisken i tomatsausen sammen med 3 ss olje ( liten boks)

Så det er egentlig bare fantasien som stopper bruken, siden den er lukt og smakfri....

Denne oljen inneholder A, D, E vitaminer og B-karotin, Omega 3 og 6 forskjellige oljer, men basisen er kokosfett.... Jeg husker ikke hvor tråden til Nille ligger om den, men der forklarer hun virkningen av det spesielle med MCT oljen...

Jeg bare vet den virker veldig bra på meg jeg

__________________


Forhåpentligvis er vi med der noen kilo lettere,

Tone
Caxa er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Spis deg slank Svar med sitat