Vis enkelt innlegg
Gammel 03-08-06, 18:57   #1
nalana
Seniormedlem
 
nalana sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2004
Hvor: Arendal
Innlegg: 1.919
nalana har veldig mye å være stolt avnalana har veldig mye å være stolt avnalana har veldig mye å være stolt avnalana har veldig mye å være stolt avnalana har veldig mye å være stolt avnalana har veldig mye å være stolt avnalana har veldig mye å være stolt avnalana har veldig mye å være stolt avnalana har veldig mye å være stolt avnalana har veldig mye å være stolt av

Noen spørsmål:

Lurer på noen ting i forbindelse med å prøve OE. Det jeg lurer mest på er vel noe av det som frister mest også med denne filosofien. Nemlig brødet og poteten.
Først poteten: Virker litt skummelt å plutselig skulle spise potet igjen, og til og med blande den med masse fett som jeg har sett Ziggy har skrevet er OK. Hvorfor gjelder ikke det med at når man skal spise mer enn liiite karber, så skal man ikke blande med fett når man er på OE?

Og når det gjelder brødet; synes jeg jeg har sett noe av det samme der, at man kan spise fett pålegg på OE-brød eller Lindbergs brød. Hvorfor er ikke det "farlig" her, tror nemlig ikke kroppen min vet forskjell på Atkins og OE, og er redd for å bli straffet for "regelbrudd" med vektoppgang eller stillstand hvis jeg plutselig skal blande karber og fett.
Og når jeg har sett på oppskfirten for dette brødet, så virker det ikke gørrgrovt, stemmer det at man til og med kan ha litt vanlig mel i

Lurer på mer også jeg, men vi får ta litt av gangen.

Ziggy, så du menget deg med edderkoppene nettopp, så da er det kanskje håp om et raskt svar?

Tar imot svar fra andre som vet også jeg altså

__________________
:sa Nalana
Replace one worry with another, thats the secret of life

Når jeg når mitt mål, så er det ikke noe mirakel, men oppnådd med målrettet spising og mosjon. Altså min egen fortjeneste
nalana er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ca Optimal ernæring. 36 - 72 karber om dagen. Svar med sitat