Vis enkelt innlegg
Gammel 20-06-07, 00:37   #11
donjuanwannabe
Jeg lever som en løve
 
donjuanwannabe sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2004
Hvor: Trøndelag
Innlegg: 1.342
donjuanwannabe er en virkelig god ressursdonjuanwannabe er en virkelig god ressursdonjuanwannabe er en virkelig god ressursdonjuanwannabe er en virkelig god ressursdonjuanwannabe er en virkelig god ressursdonjuanwannabe er en virkelig god ressursdonjuanwannabe er en virkelig god ressursdonjuanwannabe er en virkelig god ressursdonjuanwannabe er en virkelig god ressursdonjuanwannabe er en virkelig god ressursdonjuanwannabe er en virkelig god ressurs

Sv: Om å se seg selv i speilet

Man ser ut større på bilder enn man tror man er fordi man er vant til å gå rundt i den kroppen man er i. Og kanskje man ikke føler seg sååå stor inne i seg. Men så får man se bilder og får sjokk, ihvertfall har jeg følt det slik mange ganger.

Ellers, når jeg pusser tenna så ser jeg meg i speilet og ser en ikke altfor feit fyr uten så mye hake. Men det er jo fordi jeg strekker halsen litt, eller bøyer kroppen når jeg pusser. Men så ser jeg bilder av meg, eller sitter hos frisøren og får helt hakeslepp over den enorme dobbelthaka!

Jeg tror også at det man ser i speilet er noe man kan forandre på. Man bare vrir seg og vender litt til man ser litt bedre ut. Men på bilder kan man jo ikke gjøre det. Det er bare sånn man er.

Ellers så ser jeg meg ikke i speilet...jeg liker ikke det jeg ser. Men jeg jobber med saken.

__________________
Mvh donjuanwannabe
Faglig tyngde, det er meg det! Hilsen Christian A. Drevon
donjuanwannabe er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Atkins Svar med sitat