Vis enkelt innlegg
Gammel 20-06-07, 11:51   #14
mam
Seniormedlem
 
mam sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2004
Innlegg: 794
mam begynner å bli godt kjentmam begynner å bli godt kjentmam begynner å bli godt kjentmam begynner å bli godt kjentmam begynner å bli godt kjentmam begynner å bli godt kjent

Sv: Om å se seg selv i speilet

Jeg tåler å se kroppen min på bilder eller i speil nå, men det var ikke morsomt å bli fotografert når jeg var nesten 100 kg. Da hadde jeg ikke et slikt bilde i hodet mitt nei!

Jeg har alltid hatet å se ansiktet mitt, og det blir verre med årene. Jeg kan se litt bedre ut i speilet, men på bilder... huff. Det ligger til familien å få dobbelthake, som ikke slankes bort. Min søster er eldre enn meg, og hun har aldri vært så overvektig som meg. Den bli verre med årene. Hun fikk denne hæslige dobbelthaka til tross for normalvekt. Hvis jeg vinner i lotto skal jeg bestille fettsuging og løft av nedre del av ansiktet.

Dere syns det høres drastisk ut, men jeg liker bare ikke å ha en skrå linje fra hakespissen til halsgropen. Ingen kjevelinje heller, og litt bulldogkjaker. Og jeg har sett andre damer i 130-kilosklassen med mindre dobbelthake. Hvordan riktig belysning tryller bort den skulle jeg ha visst!

mam er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Egenkomponert Svar med sitat