Vis enkelt innlegg
Gammel 21-06-07, 11:29   #24
Hyper
Seniormedlem
 
Hyper sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2006
Hvor: Kristiansand
Alder: 41
Innlegg: 6.709
Hyper er en virkelig god ressursHyper er en virkelig god ressursHyper er en virkelig god ressursHyper er en virkelig god ressursHyper er en virkelig god ressursHyper er en virkelig god ressursHyper er en virkelig god ressursHyper er en virkelig god ressursHyper er en virkelig god ressursHyper er en virkelig god ressursHyper er en virkelig god ressurs

Sv: Om å se seg selv i speilet

Og forresten..

Jeg har helfigurspeil gangen..
så jeg får DEN i fleisen rett før jeg skal gå ut..Har snudd mang en gang for å bytte klær ja...

Men jeg kjenner meg veldig igjen altså.
Kan stå og ordne meg foran speilet, og synes jeg ser ok ut..
Så ser jeg bilder seinere, og bare tenker at jeg ALDRI mer skal gå med de og de klærne..

Men er det klærne?..

Jeg har alltid trodd at jeg var smellfeit..
Men når jeg ser FØR bilder nå, skjønner jeg at jeg ikke trodde jeg var så feit som jeg faktisk VAR!!.....

Jeg ser større ut enn jeg trodde...enda jeg trodde jeg var SCHVÆÆR!....

Jeg er faktisk veldig glad for at jeg ikke har sett det før nå..Hadde jeg sett det da jeg var på mitt største, vet jeg ikke hvordan jeg hadde hatt det...

Jeg føler fortsatt jeg er stor da..Og det kommer jeg kanskje alltid til å gjøre...!?..

Det er jo den jeg alltid har vært liksom....
Så hvordan skal jeg lære meg å være en annen?....
Jeg har alltid spøkt med det, og hatt en del sjølironi...(min måte å "overleve" på..).....

Men hva skal jeg spøke med nå liksom?..
Har dratt noen "vitser" etter jeg tok av 15 kilo og, men de faller ikke i god jord gitt..
Folk blir overgitt, og skjønner ikke hva som er poenget liksom....


Jeg stoler faktisk mer på bilder da, enn speil..
Så jeg ber av og til Erlend om å ta bilder av meg før jeg skal ut.....

Hadde på meg en kjole for et par uker siden..FØLTE meg ganske slank i den, helt til han tok bilde av meg, og jeg så på det etterpå..

Den kom FORT av igjen skal jeg si dere...
Så helt kvapsete og fæl ut..
Neste gang jeg er i tvil om antrekket, skal jeg se meg i et speil der jeg ser ok ut-booste selvtilliten, og bare spankulere ut i verden, og føle meg vel!!....
For det er jo faktisk følelsen som er viktigst synes jeg..
FØLER man seg bra, ser man gjerne bra ut og...

__________________

Hyper er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat