Vis enkelt innlegg
Gammel 11-03-11, 08:44   #19
Fjasnissen
Supermoderator
 
Fjasnissen sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2010
Hvor: Oslo
Alder: 48
Innlegg: 1.264
Fjasnissen er veldig godt liktFjasnissen er veldig godt liktFjasnissen er veldig godt liktFjasnissen er veldig godt liktFjasnissen er veldig godt liktFjasnissen er veldig godt liktFjasnissen er veldig godt likt

Sv: Antall karbohydrater pr. dag ...

Opprinnelig lagt inn av waka waka, her.

Ja, vet det at de som går på ketolyse og div andre retninger kan oppleve dette. Men min intensjon har aldri vært ketolyse. Lever ikke etter ketolyse-reglene, men etter fedon. Så jeg er overrasket over at jeg i det hele tatt har kommet i ketose. Er jo det jeg synes et så rart. Har tydeligvis en toleransegrense på rundt 50 g karboh. Etter at jeg nå begynte å regne på det.
Så jeg har ikke bestemt meg for å følge en annen retning. Vil fortsette med fedon uten ketosen.

Men var ikke utslag på stix i går, og i dag har ånden vært bedre, så da fortsetter jeg som jeg har gjort nå.

Gah.... beklager. Glemte å se på kostholdsretninga di før jeg svarte.... og jeg burde jo ha sett hvilket underforum jeg var på. Gikk litt fort for meg

__________________
I know that I'm born and I know that I'll die. The inbetween is mine.


Fjasnissen er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Egenkomponert lavkarbo med ketogent underlag Svar med sitat