Vis enkelt innlegg
Gammel 11-09-11, 10:41   #11
Kitt
Seniormedlem
 
Kitt sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Asker
Alder: 56
Innlegg: 18.153
Kitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastisk

Sv: Veldig rare symptomer på sykdom

Opprinnelig lagt inn av Carisma, her.

Allergisjokk avviker hvertfall for meg veldig fra allergireaksjoner ellers. Hovner opp i venstrearmen til ca dobbelstr, halsen snører seg sammen og hjertet banker veldig fort. Noen ganger hovner ene siden av ansiktet opp også.
Men det går over i løpet av en halv til halvannen time.

Men hos deg snører faktisk halsen seg sammen. Hun sier jo at det bare føles sånn ut, ikke at den gjør det! Ikke hadde hun hjertebank heller.
Har selv hatt anafylaktisk sjokk 2 ganger og vet alt om hvordan det føles, og dette høres ikke sånn ut!

Og et anafylaktisk sjokk går ikke over av seg selv etter en halv til en time. Da har det bare vært en vanlig, men kraftig allerigisk reaksjon! Allergisjokk krever legebehandling fort ellers kan man faktisk dø. Siste gangen fikk jeg beskjed om at jeg hade flaks som overlevde!

__________________
Kitt er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Syns "Less carbs" høres fornuftig ut! ;) Svar med sitat