Vis enkelt innlegg
Gammel 07-01-13, 23:38   #32
Lich
Seniormedlem
 
Lich sin avatar
 
Medlem siden: May 2012
Hvor: Oslo
Innlegg: 607
Lich er virkelig snillLich er virkelig snillLich er virkelig snillLich er virkelig snill

Sv: Treningstråd for januar 2013

Opprinnelig lagt inn av Brokkoli, her.

Så friskt å se folk være i gang med trening! Jeg så litt snakk om hviledager lenger opp i tråden, og ser derfor mitt snitt til å stille et lite spørsmål (uten at jeg vil ødelegge treningstråden med off topic!):

Jeg har et styrketreningsprogram jeg følger, og trener mandag-onsdag-fredag. Jeg er veldig nøye med å hvile mellom to treninger. Det jeg lurer på er... Selv om jeg hviler fra den tunge styrketreninga, er det innafor med en runde på tredemølla mellom øktene? Selv om dagen før var en beindag? Det hender jeg blir litt rastløs og får lyst på en løpetur for å tappe av litt energi.

Vanskelig å svare på ,jo kortere tid siden du begynte å trene og jo flere små ekstra kilo,jo lettere er det å skade knær på tredemølle. Plutselig masse trening er litt barskt for kroppen.Har man trent i årevis og har et godt grunnlag tåler kroppen mye mer.

Har trent i dag løp med 6 intervaller a 2 min fart 13 km/t pluss litt løfting ,som egentlig begynner å bli nokså mye løfting. planken er med

Lich er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat