Vis enkelt innlegg
Gammel 11-03-13, 15:00   #2
Cyan
Supermoderator
 
Cyan sin avatar
 
Medlem siden: May 2005
Hvor: Oslo
Alder: 44
Innlegg: 3.060
Cyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastisk

Sv: Måle blodsukker?

Blodsukkerapparatene er billige, men stripsene er veldig dyre. Selv med blå resept betaler jeg nesten 500 spenn for 3 mnd forbruk av strips (antatt å måle 2 ganger per dag). Jeg vet ikke hvor mye det koster uten resept, men tror det er så dyrt at man skal ha ganske fet bankkonto for å kunne foreta den type regelmessige målinger som du ønsker. Når det gjelder apparater tror jeg de fleste er ganske enkle å bruke. Husker ikke i farta hva mitt heter, men det var et jeg fikk av legen så vet ikke om det selges over disk.

Du sier du ikke har diabetes, men har du glukoseintoleranse? Da kan du jo evt. spørre legen om du kan få strips på blå resept.

Cyan er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Moderat lavkarbo + trening Svar med sitat