Vis enkelt innlegg
Gammel 16-01-09, 21:31   #65
Iset
Seniormedlem
 
Iset sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2004
Hvor: Sola
Alder: 44
Innlegg: 10.031
Iset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastisk

Sv: For de som vurderer gastric bypass, kriterier og info

Det er helt klart folk som får problemer i etterkant ja. Bla. de som er sterkt spiseforstyrrede før operasjonen, og spesielt de som hele livet har vært overvektige. Sistnevnte får nok et problem når de får "ny" kropp, for det stemmer jo ikke med det de hele livet har sett i speilet. Det sitter nok mer i hodet på dem enn hos oss som har vært slanke og kun vært overvektige en del av livet. Jeg var slank før, og da jeg la på meg, ble jeg mer og mer en annen person. Ingen kjente meg igjen, og jeg var ikke meg selv. Etterhvert som kiloene forsvant, kom den ekte Iset mer og mer frem, og jeg ble gladere og gladere og mer sprudlende, sånn som jeg alltid har vært tidligere. Så jeg har absolutt gått ned i vekt både fysisk og psykisk, men hadde jeg vært overvektig hele livet og ikke kjent til noen annen Iset enn den tykke Iset, hadde jeg nok slitt litt mer.

Han som sliter med kolikksmerter og slikt, hvor er han operert? Jeg ser, uten at jeg skal påstå noe, tendenser til at offentlig opererte sliter mer mer ettervirkninger enn privat-opererte. Men det er sikkert naturlig, i og med at et privatsykehus ikke har råd til tabber (for å si det rett ut).

__________________
Endelig i mål: minus 77 kg!
(Startvekt: 135 kg og 174 cm høy (bmi 44) - vekten i dag: 58 kg (bmi 19)
Iset er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Vektoperert veganer Svar med sitat