Vis enkelt innlegg
Gammel 24-02-05, 10:47   #5
Anne
Tar i mot hjelp....
 
Anne sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2004
Hvor: Østlandet
Innlegg: 22.191
Anne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastisk

Tusen takk MHM, for denne infoen.

Tar den til meg sporenstreks
Jeg kjenner meg jo helt igjen. Både i diagnose-sammenheng og kosthold. Dvs, jeg har ikke lest så mye om kosthold og Fibromyalgi, så der var det noe vesentlig nytt for meg. Særlig dette med melkeprodukter og sopp. For begge de tingene har jeg faktisk lurt litt på om jeg reagerer negativt på.

I dårlige perioder har jeg lurt på om jeg er nødt til å flytte sydover og bare spise fisk, frukt og grønt....og litt vin for antioksydantens skyld da Så nå fikk jeg litt backing for tankene mine........

Jeg har tenkt litt på å ta en tur til Balder klinikken, men så langt har jeg ikke kommet. Jeg vet om noen(flere) som har vært der, og alle har kommet ut igjen med Candidakur-resept i hånden....blir litt skeptisk når jeg hører sånt, for Candida tror jeg ikke er svaret på alt. Selv om sikkert mange av de diffuse sykdomsbilder kan være det....

Selv har jeg jo lurt litt på dette med Thyroxin og stoffskifte, men prøven hos legen for flere år siden var fin. Det kan jo ha endret seg selvfølgelig....
*Tenker*

Du har gtt meg noe å tenke på nå,MHM.....kanskje jeg må gå løs på "vondtene" mine på en annen måte......
Takk igjen for fint innlegg

__________________
2007 var mitt år. 2008 ble enda bedre og 2009 var topp. 2010 ble et blandingsår, men nå kommer et fantastisk 2011 Prøver igjen for 2012... og på nytt i 2013...så kom 2014 med masse glede og tre nye barnebarnog nå er det 2017 og enda to nye barnebarn
Anne er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lindberg og MUP Svar med sitat