Vis enkelt innlegg
Gammel 03-02-12, 16:42   #2
Nerthus
Seniormedlem
 
Nerthus sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2009
Hvor: Østlandet
Alder: 53
Innlegg: 6.244
Nerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastisk

Sv: Hjelp med beregning av mat

Opprinnelig lagt inn av senka, her.

Hei
i dag leste jeg om igjen om fordeling av fett,proteiner,og karbo.Blir bare mer og mer forvirret som mange andre Det som jeg spiste i går satte jeg
på diett.no.Det var:
2egg medium stekt i smør
en halv grillet kylling med skinn
130gr gresk yogurt
3SS lettrømme
2SS Udos chice
1liten tomat/litt paprika og rød løk

ca.2000cal 143%fett,139 protein,usikker med karbo,men ikke veldig mange.Hvordan skal jeg regne videre Takker så mye for svar

Hva er det du skal regne videre? Får du over 100% av en næringsklasse, ser du på ADI - anbefalt daglig inntak, den ignorerer vi på lavkarbo Sjekk heller fanen som heter "etikett" for gram-mengde.
Rensket du kyllingen før du spiste den? Det er mye bein og "avfall" på en grillet kylling, og fra ca 100 g rent kjøtt får du vel ca bare 20 g protein, så 139 g hørtes voldsomt ut.

Nerthus er avlogget   Min kostholdsfilosofi: På sukkerkjøret etter røykeslutt :/ Svar med sitat