Tråd: Varme føtter
Vis enkelt innlegg
Gammel 26-04-09, 17:05   #20
Kanutten
Seniormedlem
 
Kanutten sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Innlegg: 11.548
Kanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastisk

Sv: Varme føtter

Opprinnelig lagt inn av Kitt, her.

Dette er faktisk en sykdom:

T8.9.5 Erythermalgia

Generelt

(Erythromelalgi.) Røde, varme føtter (og av og til hender) som kan være intenst smertefulle. Skyldes periodisk eller konstant opphevelse av tonus i hudens arterioler med forhøyet kapillærtrykk. Årsaken ukjent.
Behandling Ikke-selektive betareseptorantagonister kan ha effekt hos enkelte pasienter, for øvrig har legemidler liten effekt.


Se også her! Skroll ned til nr 3

Tuuusen takk! Skal sjekke dette ut med legen min. Skal printe ut det som står i linken din og vise ham det.. Det som stod passet perfekt på meg; jeg har hatt det siden jeg var lita, og var hokjønn sist jeg sjekka

Det at jeg hev skoene og løp barbeint fra april måned var bygdas første vårtegn.

__________________
Æ står han a!
Kanutten er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥ Lavkarbo ala Kanutt ♥ Svar med sitat