Vis enkelt innlegg
Gammel 20-01-10, 15:59   #27
agurken
Medlem
 
agurken sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2009
Hvor: Sørlandet
Alder: 46
Innlegg: 187
agurken er på en erverdig vei

Sv: Easylife Januar 2010

Opprinnelig lagt inn av Fomle, her.

Hei agurken.
Mitt mål er også 14 uker på kosterstatterne. Foreløpig går det jo greit, egentlig enklere for hver dag i forhold til å motstå fristelser, men jeg savner smak og det å tygge. Har bursdag i april, så målet er å holde ut til dess. Har du noen tips til å motvirke det savnet? Jeg er på xtravaganza, har hørt de har barer, men ikke på mitt treningssenter i hvertfall. Kunne vært noe det

Vil i grunn gå ned 25 kg så fort som mulig, hvem vil ikke det? Gikk du ned jevnt og trutt, eller stoppet det opp etter en stund? Trener du mye?

Synes dagene går sent, er hjemme hele dagen for tiden, studerer og skal begynne i ny jobb i februar, satser på at dagene løper fra meg når jeg er i jobb igjen.

Ang. hvor lenge man skal leve på pulver, så aner jeg ikke. Jeg har enda ikke hatt første møtet mitt. Det er førstkommende mandag, og det blir veldig spennende. Litt spent på gruppen da, innbiller meg at det er mange godt voksne damer, selv er jeg 25. Men vi har nå den ting til felles at vi alle vil ned i vekt.

Min erfaring var at den første uka var aller verst, med tanke på det med å motstå fristelser. Jeg var også ganske slapp og var mye sulten den første uka. Men når du bare kommer over den, syns jeg det gikk overraskende bra! Tenk bare på at pulveret er oppskriften din akkurat nå, prøv å holde deg unna alt annet. Og da mener jeg alt, jeg drakk ikke engang lettbrus eller spiste sukkerfrie drops. Det var for å få helt vekk søthungeren, og da vil pulveret gå greiere tror jeg. Sånn var det i alle fall for meg.
Nå vet jeg jo ikke hvordan extravaganza funker da, men det er kanskje noe av det samme? Er det en lavkarbodiett det også? Da vil du i så fall nyte godt av ketosen som du etterhvert kommer i.
Jeg gikk ned mest i starten, ca 2 kg i uka. Etterhvert går det saktere, alt fra 1 til 1,5 kg i uka. Jeg stoppet opp litt rundt 12 kg, men det fortsatte heldigvis nedover igjen. Det er bare å stole på at man gjør det rette, så ordner kroppen resten. Den må ta det i sitt eget tempo, og folk er jo forskjellige.
Jeg har trent i gjennomsnitt 3 ganger i uka siden jeg startet, og det er noe av det beste jeg har gjort for meg selv! Trening er så deilig nå, og jeg går fra å være en lat sofagris til å være ganske avhengig av den treningen! Helt utrolig Er trening en del av ditt opplegg også?
Stå på, det går så myyye bedre etter en stund!!

__________________


agurken er avlogget   Min kostholdsfilosofi: lchf Svar med sitat