Vis enkelt innlegg
Gammel 25-10-06, 10:38   #8
Nille
Administrator
 
Nille sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2004
Alder: 67
Innlegg: 16.021
Nille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastisk

Sv: Hva er grunnen til at dere valgte ketolyse?

Opprinnelig lagt inn av ispia, her.

Hei jeg har nettopp meldt meg inn i dette forumet da jeg ser at min egenkomponerte diett som jeg har fulgt i 3 uker ligger veldig nært en kombinasjon av Ketolyse og Skaldemann kuren. Et lite spørsmål; jeg synes det blir så veldig mye saltmat. Har noen tips hvordan man kan følge dette opplegget uten at det blir for mye salt?

Hva mener du med saltmat ?
Det er ikke spesielt mye salt mat på Skaldeman eller Ketolyse. Bytt ut det som er salt med noe annet kjøtt ... dvs. ikke bruk røyket kjøtt eller fisk så ofte

Vanlige nakkekoteletter av svin, oksekjøtt, kylling, fisk, skalldyr... Masse muligheter. Det eneste salte jeg spiser er den fransk/spansk landpølse som er en slags salami .......

__________________
Life is short ~ break the rules ~ forgive quickly ~ kiss slowly ~ love truly ~ laugh uncontrollably ~and never regret anything that made you smile
Nille er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Atkins Svar med sitat