Vis enkelt innlegg
Gammel 26-11-13, 01:01   #11
Photobscura
Supermoderator
 
Photobscura sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2005
Hvor: ::Oslo Rock City::
Alder: 44
Innlegg: 26.188
Photobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastisk

Sv: Minus over 40 kilo?

1. Hva ble mest forandra når du begynte på lavkarbo og når du gikk ned i vekt?
Migrene og allergier forsvant, nattesøvnen ble bedre, humøret jevnere, og jeg ble generelt friskere. La om for helsens skyld, da jeg var forferdelig skral den gangen og hadde nært forestående diabetes. Vektnedgang var i første omgang en kjærkommen bonus.

2. Hva veide du og hva veier du nå?
Da jeg startet veide jeg 97 kilo, nå ligger jeg på ca 67-68 kilo.

3. Har du erfaring med ketose?
Har med få unntak vært i ketose siden 2006.

4. Hvordan finner dere ut om dere har eggløsning?
Jeg blir sur, og får litt premenslignende smerter i mellomgulvet.

5. Trener du? Hva og hvor ofte?
Njæ. Jeg er lat. Blir litt yoga anledningsvis, men jeg bruker beina en del. Trener dog hjernen hardt og ofte.

6. Når er det realistisk at jeg kan nå målet mitt på -44 kilo?
Forhåpentligvis en eller annen gang. Dette er et spørsmål det ikke finnes noen fasitsvar på. Alle kropper er forskjellige, og det viktigste er at du finner en kostholdsretning du kan trives med over tid, og at du er tålmodig og snill med deg selv. Gift blir du nok uansett! Selv brukte jeg syv år på snaue tredve kilo, men så var kroppen min ganske syk også. Men veien er målet, og alt det der, og man skal faktisk leve i mellomtiden også, selv om man veier 44, 23 eller 2 kilo mer enn ønskelig.

__________________
“What matters most is how well you walk through the fire”
-Charles Bukowski

Siste rest, nytt forsøk:



Minus 31,3 kilo på lavkarbo!
Photobscura er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥The good life♥ Svar med sitat