Vis enkelt innlegg
Gammel 28-07-11, 18:06   #4
BenteR
Seniormedlem
 
BenteR sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2011
Hvor: 770 meter over havet
Innlegg: 4.055
BenteR er bare helt fantastiskBenteR er bare helt fantastiskBenteR er bare helt fantastiskBenteR er bare helt fantastiskBenteR er bare helt fantastiskBenteR er bare helt fantastiskBenteR er bare helt fantastiskBenteR er bare helt fantastiskBenteR er bare helt fantastiskBenteR er bare helt fantastiskBenteR er bare helt fantastisk

Sv: Hva syns dere om dette?

Faren er at enkelte nybegynnere som ikke har lest seg opp før de begynner, er for harde med seg selv, og de spiser bare max 5 karbohydrater pr.dag. Aller helst vil de ned mot null.
For og få dette til, kutter de også grønnsaker og tror at den lille salatbladen de spiste til middag er nok.
En slik kur mener jeg ikke er sunn over tid, og det er den typen ekstreme nybegynnere man ofte henviser til i media.
Heldigvis tar de fleste til vettet etterhvert og justerer karbohydratene opp noe, og lar grønnsaker og bær komme inn i det daglige kostholdet.

Jeg har forøvrig pratet med flere mennesker på lavkarbo som ikke spiser bær til vanlig. De ser på noen få bær en sjelden gang som en utskeielse.

__________________
En reise på 1000 mil begynner med 1 skritt.
BenteR er avlogget   Min kostholdsfilosofi: diabetiker, max 5 karbo pr.måltid Svar med sitat