Vis enkelt innlegg
Gammel 11-12-07, 08:20   #6
Megvel
Seniormedlem
 
Megvel sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2007
Alder: 51
Innlegg: 2.547
Megvel har veldig mye å være stolt avMegvel har veldig mye å være stolt avMegvel har veldig mye å være stolt avMegvel har veldig mye å være stolt avMegvel har veldig mye å være stolt avMegvel har veldig mye å være stolt avMegvel har veldig mye å være stolt avMegvel har veldig mye å være stolt avMegvel har veldig mye å være stolt av

Sv: Grunner til å gå på Lavkarbo?

Opprinnelig lagt inn av anneca, her.

Hvor lenge har dere holdt på for å merke disse forskjellene? Jeg et i min 5 uke og jeg kan ikke si at jeg egentlig merker så mye forskjell... Bortsett fra at jeg går ned i vekt da , som selvfølgelig har positiv effekt på mange deler av livet. Men sånn ellers kan jeg ikke si at jeg merker så mye forskjell....


Kanskje du ikke har trøbbel med insulinprosessene eller blodsukkeret som mange andre har det her? Jeg er slettes ikke insulinresistent, men har et vaklevorent og til tider dramatisk lavt blodsukker (er vanligvis et fryktelig morgenmonster) og merker at blodsukkeret er veldig flatt for tiden! Nå er jeg knalltrøtt i fem minutter når lille sprell kommer og hopper i senga mi men så er jeg HELT våken. Har ikke hatt det sånn siden jeg var jentunge tror jeg... Deilig!

__________________
Nyttårsforsett: Å spise kun god mat som er bra for meg. Nå konvertert Atkins-spiser!!! Min journal-velkommen inn! Jeg er bestandig frisk, sånn er det! Ammehjelpen

Megvel er avlogget   Min kostholdsfilosofi: AIBTB Svar med sitat