Vis enkelt innlegg
Gammel 28-05-14, 11:04   #17
Carisma
Seniormedlem
 
Carisma sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2004
Hvor: Harestua
Alder: 47
Innlegg: 16.055
Carisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastisk

Sv: Mulig å finne driven igjen?

Grunnen til at jeg stresser såpass nå er nok pga nederlaget ved at enda en ting ikke fungerer på meg. Og det å møte opp full av gode og mindre gode årsaksforklaringer og vite at man uansett ikke blir trodd. For det funker jo på alle andre... Siden jeg gikk på barneskolen har jeg fulgt diverse korsholdsoppsett eller kurer, fra helsesøster og legeoppfølging i barneskolealder til diverse Grete Roede, Libra, Fedon, Cambridge osv. Og hver gang har jeg opplevd å se mistroen når det ikke fungerer. Og jeg vet de tenker at "hvorfor gidder jeg det her når du uansett sitter og juger til meg, ingen kan være så tjukk uten å stappe i seg mat". Se bare på alle forklaringene som finnes, f.eks på hvorfor lite søvn gjør at vekta øker. Jo, da mener de at det er fordi man har flere timer å spise på. Ikke at stresshormoner påvirker forbrenning o.l.

__________________
Persistance pays!
Carisma er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat