Vis enkelt innlegg
Gammel 05-06-11, 21:20   #15
Charlott
Seniormedlem
 
Charlott sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Skreia, på sjølveste Toten ;)
Alder: 57
Innlegg: 4.182
Charlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastisk

Sv: Babymat dietten-Oppstart MANDAG 6 JUNI 2011

Opprinnelig lagt inn av BellaIsa, her.

Målet mitt er absolutt ikke å bli undervektig. Jeg har alltid veid 54-55 kg inntil ifjor. Jeg er selv på 54-55 ikke TYNN, men slank med "litt ekstra". Vi er bygd forskjellig og har forskjellig benbygging, så der tar du sannelig feil.
Jeg føler meg KJUKK nå, har mye rundt magen, armene, ansiktet og lårene.

Er du sikker på at det ikke finnes andre alternativer da? Har også hørt om denne dietten, men har aldri hørt at den virker og definitivt ikke at den er bra!

For hver gang du tar en quick fix for å komme ned i vekt risikerer du å kødde med forbrenninga etc, og kan i såfall legge enda lettere på deg, få større problemer med å gå ned i vekt osv....

Hva med å kjøre Atkins induksjon? Da får kroppen det den trenger uten å sultes ned i vekt

__________________



Vanligvis er jeg tynn og bedårende, men i dag har jeg fri!

Charlott er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat