Vis enkelt innlegg
Gammel 25-10-13, 02:44   #4
Løvinna
Juniormedlem
 
Løvinna sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2013
Hvor: Bergen
Alder: 31
Innlegg: 28
Løvinna er på en erverdig vei

Sv: Når og hvordan ble du tykk?

Begynte da jeg kom i puberteten i slutten av barneskolen, var aldri direkte fet, men noen kilo for mye. Var vel ikke før jeg ble student som 19-åring at jeg este ut. Sikkert lagt på meg 15 kg de siste 2 årene.. Hadde gode rutiner og spisevaner før dette, men da jeg flyttet for meg selv falt jeg helt ut av min vante rutine og kiloene la seg sakte men sikkert på Ble en lat student som bare spiste dritt.. Er ikke så veldig høy heller (165cm), så vekten har ikke så mye å fordele seg på..

Har ikke opplevd noe ubehagelig i forhold til andre, aldri blitt mobbet eller lignende, alltid hatt gode venner og vært en utadvendt og glad person hele livet.. Men er ikke fornøyd med meg selv slik jeg er nå, ønsker å være fornøyd med meg selv og utnytte livet til det fulle!
Har heller aldri vært større enn nå (veier 86 kg fordelt på 165cm), men skal klare å gå ned jeg også, har jo klart det før
Har også PCOS, som er enda en motivasjonsfaktor til å gå ned i vekt og endre livsstil, ikke bare gå på dietter og kurer og så skyte opp igjen i vekt.

__________________




Sist redigert av Løvinna : 25-10-13 kl 02:49. Årsak: Måtte legge til noe..
Løvinna er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat