Vis enkelt innlegg
Gammel 25-10-13, 08:09   #5
Kitt
Seniormedlem
 
Kitt sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Asker
Alder: 56
Innlegg: 18.153
Kitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastisk

Sv: Når og hvordan ble du tykk?

Ble satt på slankekur av helsesøster da jeg var 9 måneder gammel.
Var alltid større, kraftigere enn de andre jentene, og det fikk jeg høre til tider, men var slett ikke feit.
Begynte med ppiller da jeg var 17 og la på meg litt. Mistet faren min ++da jeg var 19 og la på meg 12kg på et år pga trøstespising.
Fikk en depresjon noen år senere og la på meg enda litt mer og så var spiralen i gangen......

Fikk dia2 som 36- åring og selv med lavkarbokosthold kom den helt ut av kontroll. Stadig større insulindoser og senskader fikk meg til å søke om slankeoperasjon.
Et år etter operasjonen har jeg en BMI på 24 og har ikke lenger dia2.

Trodde vel ikke at størrelsen, 106 kg på 169cm, plaget meg så mye, helt til jeg var kvitt overvekten. DA oppdaget jeg hvor plagsom den egentlig hadde vært!

__________________
Kitt er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Syns "Less carbs" høres fornuftig ut! ;) Svar med sitat