Vis enkelt innlegg
Gammel 25-10-13, 12:08   #8
nellie
Seniormedlem
 
nellie sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2007
Hvor: Sarpsborg
Alder: 38
Innlegg: 14.496
nellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisk

Sv: Når og hvordan ble du tykk?

Ble født overvektig. Forble det til jeg var 20, selv om første gangen jeg begynte å slanke meg var som åtteåring. Gikk ned til normalvekt da jeg var 20. Gikk opp igjen da jeg ble dumpet. Så møtte jeg samboeren min og gikk opp enda mer. Ble gravid, gikk opp enda mer. Så slanket jeg meg ned endel og har stått på ca samme stedet i tre år. Opp og ned og ned og opp.

Jeg har holdt meg overvektig fordi at jeg har en spiseforstyrrelse. Binge eating/overspising. Har siden barndommen druknet alt av stress og sorger i uhorvelige mengder sukker/godterier/kaker/is/you name it.

2. Bortsett fra mobbing i barnehage og på barneskolen, ingen problemer. Synes selv jeg har et fint liv, med fin mann og barn, en jobb jeg elsker, mål i livet og i det hele tatt har alt vært greit. Jeg har alltid hatt en god helse og holdt meg aktiv, på tross av overvekten. Har trena jevnt siden jeg var 16 og det tror jeg har vært en god redning.

__________________
nellie er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Moderat lavkarbo Svar med sitat