Vis enkelt innlegg
Gammel 25-10-13, 13:53   #9
Rin
Seniormedlem
 
Rin sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2009
Hvor: Oslo
Alder: 38
Innlegg: 6.608
Rin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastisk

Sv: Når og hvordan ble du tykk?

1+2: Hvordan er vel en blanding av genetikk og noe uheldige omstendigheter, men jeg har "alltid" vært rund, i alle fall fra ca åtte års alder. Livet mitt var styrt av sukker; ikke at jeg ble lykkelig av å spise det, men at jeg var ulykkelig om jeg ikke spiste det, for å si det sånn. Ren abstinensproblematikk! Det medførte naturligvis en viss grad av emosjonell spising, men for meg forsvant det meste av problematikken så fort jeg fikk sukker og stivelse ut av kroppen. Jeg har ikke hatt problemer med overspising eller annet så lenge jeg spiser mat som jeg kontrollerer, og ikke mat som kontrollerer meg.

3: Det er vel sjelden noen får pressa seg gjennom barndom/ungdom med anselig overvekt uten ubehagelige kommentarer rundt hvert hjørne, vel. Det som ble det største problemet for meg var dog at jeg ikke ble utredet skikkelig for livskvalitet-forringende sykdom, ettersom så mange leger ikke evnet å se forbi overvekten.

__________________
Min krympedagbok & Lavkarbosaurus!
-33 kg med ketogen LCHF. Vedlikeholder normalvekta.


Rin er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo-høyfett-nullkorn-passemett Svar med sitat