Vis enkelt innlegg
Gammel 25-09-10, 00:16   #3
Kanutten
Seniormedlem
 
Kanutten sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Innlegg: 11.548
Kanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastisk

Sv: Har lagt merke til at det brygger seg opp til disput mellom ketolyse og lavkarbo

Sitat:

Sitat:
...og de som er på ketolyse mener at de som er på lavkarbo er for slepphendte og ikke nok "sukkerfrie".

På hvilken måte, mener du? Eksempel på slike uttalelser?

Jeg går på lavkarbo og tillater meg selv litt mel av og til.. Tom sukker og poteter.. Så lenge jeg ligger på ca 50 karber, av og til kanskje litt over så er jeg UNDER det som kalles lavkarbo.. Lavkarbo er IKKE inneforstått med at man IKKE skal spise verken mel, pasta eller poteter.. Slik JEG har forstått det i allefall.. Med lavkarbo mener jeg at TOTALINNTAKET av karber er under 100 karber.. Eller det som er grensa for lavkarbo..

__________________
Æ står han a!
Kanutten er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥ Lavkarbo ala Kanutt ♥ Svar med sitat