Vis enkelt innlegg
Gammel 02-02-15, 07:57   #24731
Lillemy71
Seniormedlem
 
Lillemy71 sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2010
Innlegg: 2.372
Lillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av kennygirl, her.

Jeg har vært i dårlig form de siste 4 årene uten å vite hvorfor. Fikk diagnose depresjon, men har også hatt mange andre symptomer. Sliter med allergi - reagerte først kun på katt, nå reagerer jeg på katt, hund, dun, støv, gluten, melk, egg, mandler.
Eier en leilighet i et gammelt murhus og har bodd her i 5 år. Har jobbet i en butikk som har flyttet flere ganger der lokalene har vært gamle, med dårlig inneklima. Det siste halve året har jeg blitt mye verre og har nå vært sykemeldt i nesten to måneder uten at formen er noe bedre. Har null energi, sover mye uten å bli uthvilt, har konstant vondt i halsen og vonde bihuler....

Sitat:

Nyere forskning viser at det er en sammenheng mellom eksponering for fukt og muggsopp i forhold til betennelser i øyne, nese og svelg, høysnue (allergisk rhinitt), infeksjoner i luftveiene og astmasykdom. Eksponering for fukt og muggsopp forverrer eksisterende astma og nyoppstått astma.

KILDE

Kan kanskje være en ide å sjekke om man har vært eksponert for mugg og fukt? Har vært gjennom det selv, og endet opp med å flytte og mange av problemene løste seg av seg selv, en del henger igjen enda, men er langt fra så kraftige.

__________________
Easy isn't always simple
Keep an open mind, but not so open that your brain falls out


Lillemy71 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketose