Tråd: Ketolysediett
Vis enkelt innlegg
Gammel 03-10-10, 23:42   #4
Kitt
Seniormedlem
 
Kitt sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Asker
Alder: 56
Innlegg: 18.153
Kitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastisk

Sv: ketolysediett

Dersom du låner ketolyseboken på biblioteket står det menyforslag i den, så vidt jeg husker!

Ellers kan du titte nederst i den første posten i Gerds journal! Der finner du hennes meny de første ukene. Og alle hennes fabelaktige ketolysevennelige oppskrifter!

Kjøtt etc som inneholder 0 karber kan man nesten spise så mye man vil av, men det heter seg at man skal spise seg passe mett hver gang man er sulten!!!

Det er best å holde seg rundt 15 karber. Ingen katastrofe om du noen dager går litt over eller under, men for å få i deg nok vitaminer/mineraler fra grønnsaker er det best å holde seg til ca 15!
Om du ligger for lavt, kan du desuten oppleve at kroppen går på sparebluss og tviholder på kiloene!

Og du, husk å drikke masse vann de første dagene!

OG nok en gang, LES LINKEN jeg ga deg og LES DEN NØYE!

__________________
Kitt er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Syns "Less carbs" høres fornuftig ut! ;) Svar med sitat