Vis enkelt innlegg
Gammel 27-02-10, 11:19   #1
Supera
Seniormedlem
 
Supera sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2009
Hvor: Moi
Alder: 39
Innlegg: 4.053
Supera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastisk

Xyphedrine - slankepille som øker insulin

Fikk meg en god latter da jeg leste Se & Hør i dag (bortsett fra det vanlige tåpelige i bladet, da ). Ca midt i bladet var det en annonse:

Sitat:

BEDRE HELSE
ØKT VELVÆRE

Hilde gikk ned 12 kilo
-på 8 uker!

Xyphedrine er verdens første vitenskapelige slankepille som påvirker både kroppsfettet direkte og stimulerer hjernen.

Xyphedrine gir besjed til hjernen om å redusere appetitten og gi metthetsfølelse.
Samtidig økes insulinnivået slik at forbrenningen i kroppen øker, mer energi går til musklene og dermed unngås det at fett blir lagret.



Er det mulig? Feilinformering på høyt plan! Økt insulin gjør at vi unngår at fett blir lagret? Det er da ingen nyhet at insulin er fettlagringshormonet vårt og at fettfrigjøringshormonet glukagon ikke blir sluppet før insulinet har vært tilstrekkelig lavt over en lengre periode.

Med denne tråden håper jeg at de stakkarsene som er interessert i dette produktet googler og finner denne tråden. Og dermed holder seg LANGT UNNA!

__________________
-smileyen er snill, ikke sarkastisk! Nemlig!

Delmål 1: -10 kg. Delmål 2: BMI 40:
Supera er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Tester ut ZC Svar med sitat