Tråd: Iskaffe
Vis enkelt innlegg
Gammel 21-06-05, 12:19   #1
Mum 4 2
Seniormedlem
 
Mum 4 2 sin avatar
 
Medlem siden: May 2005
Hvor: Sør for Trondheim
Alder: 53
Innlegg: 2.021
Mum 4 2 har veldig mye å være stolt avMum 4 2 har veldig mye å være stolt avMum 4 2 har veldig mye å være stolt avMum 4 2 har veldig mye å være stolt avMum 4 2 har veldig mye å være stolt avMum 4 2 har veldig mye å være stolt avMum 4 2 har veldig mye å være stolt avMum 4 2 har veldig mye å være stolt avMum 4 2 har veldig mye å være stolt avMum 4 2 har veldig mye å være stolt av

Iskaffe

Jeg har alltid vært glad i kaffe og bestemte meg for å prøve kaffesmoothie. Men fant ingen egnede oppskrifter for min del. Her er ett forslag fra meg:

Lag kaffeisbiter en gang du har anledning. Jeg traktet full kanne med kaffe, brukte ett kaffemål med Irish Coffe sammen med resten av kaffen for å lage god smak. Straks kaffen var ferdig, helte jeg den over i litersmål og satte den i kaldt vann for rask avkjøling. Deretter hadde jeg den i isbitposer og frøs disse.

Dette brukte jeg i dag, og det ble godt!

2 egg
ca 10 gram proteinpulver med sjokoladesmak (mitt er kjøpt her http://www.internutrition.no/ )
ca 1 dl kald og sterk kaffe (jeg brukte pulverkaffe i mitt eksperiment i dag)
6 kaffeisbiter

Has i hurtigmikser. Full fres!
Ble tynt, men veldig godt!

__________________
Hilsen Mamma for 2
Nesten i mål.
Mum 4 2 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: GBP-operert og lavkarbo Svar med sitat