Vis enkelt innlegg
Gammel 04-02-04, 21:02   #6
Summer
Klar for nytt år!
 
Summer sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2004
Hvor: Mer sentralt
Innlegg: 12.767
Summer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastisk

Det var ikkke fullt så bra...
Før jeg begynte på blodtypedietten, så var jeg hektet på biffkjøtt jeg også... Også skulle vi prøve å variere menyen litt, så HP laget lammekoteletter,( det er det jeg skal spise på blodtypedietten) Og jeg klarte bare ikke smaken... Helt forferdelig, måtte bare stoppe midt i måltidet...

Men så begynnte jeg forsiktig å tilvenne meg det gjennom å spise masse krydret lammekjøttdeig, og gradvis mindre... Og nå smaker det faktisk godt..
Så jeg har en liten teori om at kroppen stritter litt i mot det den skal ha, enten av samme mekanisme som at vi hungrer etter det vi ikke skal ha, eller at kroppen reagerer positivt på det den skal ha og begynner å "helbrede seg selv" med en gang ved å skape balanse og kvitte seg med det den ikke skal ha og daet føles ubehagelig med en gang, og kroppen reagerer med å si at: Nei, dette liker vi ikke

Det er masse godt en kan lage med kalkun da, indisk krydder (Curry), kinesisk krydder(kinesisk 5 krydder fra helsekosten), tandori krydder, blande i sånn tandori masala pasta, osv... og selvfølgelig med masse fett.
Rettene blir totalt ulike bare av å veksle krydderet. Også variere tilbehøret.

__________________
Fremgang er umulig om du gjør ting slik du alltid har gjort ...

Summer er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavglykemisk lavkarbodiett fordi det gjør godt Svar med sitat