Vis enkelt innlegg
Gammel 29-03-11, 16:17   #36
Photobscura
Supermoderator
 
Photobscura sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2005
Hvor: ::Oslo Rock City::
Alder: 44
Innlegg: 26.188
Photobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastisk

Sv: Gjør deg bikiniklar med Drevon

Opprinnelig lagt inn av Sungrazer, her.

Brrrrraaaains! Bli en zombie du også! Jeg må innrømme at jeg ikke har blitt så tøff i trynet enda, men det sies at det skal være veldig godt. Jeg får forsøke en gang jeg er på fiiiin resturant.

Tunge er også noe jeg drister meg til, om kjøttet kommer ferdig skivet. Tror sambo'n ville freaket ut om jeg kom hjem med en hel ku-tunge som jeg sa vi skulle ha til middag. :P

Hehe! Det burde jo være forenlig med min evigstore fascinasjon for zombier og konsum av filmer om nevnte.
Hjerne, jeg vet ikke helt, jeg. Det er jo ikke heller noe man finner i frysedisken på Rema.
Tunge er snadder, og en selvfølgelig ingrediens på julelunsjbordet hjemme, men da av elg eller rein.
Jeg er ikke så innmari lettskremt når det kommer til mat, og har aldri skjønt hvorfor det skulle være verre å spise innmat enn kjøtt i seg selv. Og særlig når det også er så godt! (Synes jeg, da).

Sånn sett er det litt bummer at det er så mye hvete i blodpølse/pudding. Dét savner jeg. Ellers har jeg dilla på lungemos om dagen (selv om det inneholder mer hjerte enn lunge, forsåvidt), og spiser det ofte, gjerne med terninger av godt stekt sellerirot i. Kjempegodt! Og ikke minst billig.

__________________
“What matters most is how well you walk through the fire”
-Charles Bukowski

Siste rest, nytt forsøk:



Minus 31,3 kilo på lavkarbo!
Photobscura er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥The good life♥ Svar med sitat