Vis enkelt innlegg
Gammel 27-06-08, 17:49   #62
Summer
Klar for nytt år!
 
Summer sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2004
Hvor: Mer sentralt
Innlegg: 12.767
Summer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastisk

Sv: Velkommen til det oppdaterte forumet

Opprinnelig lagt inn av Linn H, her.

det jeg synes er litt dumt er at de private gruppene blir synlig men de kan ikke skrive i dem bare se gruppenavn etc. Kan de fikses slik at de lukkede gruppene ikke blir synlig?

Nei, jeg tror ikke det.

Opprinnelig lagt inn av Ignite, her.

Bare sånn for ordens skyld så vil fargene variere fra skjerm til skjerm, og dette skyldes kvaliteten på skjermen din og kalibreringen av den. Det har nok ikke særlig mye med at maskiner er stasjonære eller bærbare.

Hehe, ja. Poenget mitt var at det er forskjellig fra maskin til maskin. Men om noen tar dette som en unnskyldning til å få kjøpe seg en bærbar, så er det greit det. Sikkert billigere å justere fargene eller lysstyrken, men ikke fullt så gøy.

Opprinnelig lagt inn av Photobscura, her.


Jeg er fortsatt litt opptatt av at linkene ikke har en avvikende farge, man legger nesten ikke merke til lenker lenger, det ser bare ut som om noe er understreket!

Det kommer, HP har ikke kunnet jobbe med dette før i kveld i dag, men vi tenkte det var best å få i gang forumet istedet for å vente til alt er på stell.

Opprinnelig lagt inn av sma, her.

Jeg elsker den nye fargen! Syns ikke den er for skarp eller noe så de som syns det må no justere fargene på sin skjerm for den er nok feilinnstilt. Veldig bra HP og Summer!

Ja, det er ikke så mye vi kan gjøre med det.

__________________
Fremgang er umulig om du gjør ting slik du alltid har gjort ...

Summer er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavglykemisk lavkarbodiett fordi det gjør godt Svar med sitat