Vis enkelt innlegg
Gammel 12-02-07, 15:57   #3
Nille
Administrator
 
Nille sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2004
Alder: 67
Innlegg: 16.021
Nille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastisk

Sv: Fullgod MCT - eller noe helt annet?

Opprinnelig lagt inn av Charmtassen, her.

"TWINLAB MCT Fuel is a revolutionary new emulsified MCT (medium-chain triglyceride) oil that has been developed for quicker and easier assimilation and for those people who could never tolerate the taste of ordinary MCT oil."

MARKEDSFØRINGSTRIKS !!
Må le jeg. "Vanlig" MCT olje smaker IKKENO. Jeg har bestilt via apotek og har i løpet av denne tiden fått to forskjellige typer. Ingen av dem har hatt noe som helst smak. Og å "maskere" smaken med appelsin blir jo litt feil. Da kan man ikke bruke den til annet enn kosttilskudd på skje. Jeg bruker den til alt mulig jeg. Spesielt i mat som ikke er så fet fra før.

Jeg prøvde en annen også. Den skulle være "beriket" med bl.a. C-vitamin. Og den smakte pyton - syns iallefall jeg. Ga den til Siljevanilje så hun kunne prøve den. Hun likte den heller ikke. Om man tilsetter noe annet til oljen vil den ikke være ren MCT olje lenger. Hva de tilsetter kan være bra, men det øker faren for kondemnering.

Kjøp den gjerne, men ikke for å få en annen smak ! Det er ikke vits i

Jeg

__________________
Life is short ~ break the rules ~ forgive quickly ~ kiss slowly ~ love truly ~ laugh uncontrollably ~and never regret anything that made you smile
Nille er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Atkins Svar med sitat